wtorek, 16 lipca 2013

Komentarz



 Hehe nie mogłam się powstrzymać od wstawienia tego :'D To jest komentarz jednej czytelniczki dawno już wygasłego boga o Hermionie jako o Śmierciożercy :) Ten fragment nie należy do żadnego bloga :) To był po prostu komentarz :)


  Wyobraźmy sobie taką sytuację:

 -Granger, mam dla ciebie zadanie, i lepiej żebyś się postarała - wycedził Voldemort spokojnym, zimnym głosem. - Ostatnio nachodza mnie pewne wątpliwosci natury.... hmm.... fizycznej - kontynuował zwężając niebezpiecznie oczy i wyczekując reakcji dziewczyny, która na razie stała zdezorientowana patrząc na niego wyczekująco i prubując uspokoić skołatane serce. Wszak zostać sprowadzoną przez Czarnego Pana do jego prywatnych kwater w środku nocy, nie jest jednym z najszczęśliwszych przezyć...
- Zanim cię wezwałem miałem dziwny sen, który trzyma się mnie powodując, że staje się coraz bardziej niespokojny - ciągnął beznamiętnie nadal wpatrując się w Hermionę - ale ostrzegam, jeżeli mnie zlekcewazysz... - wysyczał nagle a jego czerwone oczy błysnęły niebezpiecznie....
Hermina przełknęła slinę i spróbowała opanować niepewność i strach, ale także ciekawośc narastajacą w niej coraz bardziej.
- Nie przedłużając - warknął Riddle odwracajac się do niej tyłem. - Co sadzisz o moich posladkach - wyrzucił z siebie jednym tchem spuszczają szate na dół... Bo niepokoi mnie to, czy wszystko z nimi w pożądku - warknął i zerknął aby sprawdzić jej reakcje... 


o~*~o
To na tyle a u mnie następny rozdział już niedługo  :)

12 komentarzy:

  1. Hehe XD Świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahah super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mogę! Leżę i kwiczę!
    Hahahahahahahahahaha! Kocham kogoś kto to napisał! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże!! Co to było ?!?! XD XD XD Dobre!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahahahahaha.............. Nie mogę się opanować. Świetne !!!!!!!!!!!!! :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. hahahahahaha... nie moge przestac sie smiac! nigdy nie czytalam czegos śmieszniejszego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahhahaha padlam i musze przyznac ze moj smiech musial brzmiec naprwde dziwnie bo jestem chora i mam bolace ochrypniete gardli w kazdym razie moj brat patrzyl sie na mnie wyjatkowo dziwnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jezu! Kto to napisał? Naprawdę ŚWIETNE! Normalnie ryczę ze śmiechu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ahaa, its fastidious conversation about this piece of writing
    here at this web site, I have read all that,
    so now me also commenting at this place.

    Here iss my website :: drawing online classes

    OdpowiedzUsuń
  10. Normalnie padłam ze śmiechu! A mm czkawkę więc nie ciekawie to wyglądało! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahahahahahha świetne ;D ciekawe kto to napisał xd
    ~ Malfa

    OdpowiedzUsuń
  12. HahahahahahahhaHahahahahahahhaHahahahahahahhaHahahahahahahhaHahahahahahahhaHahahahahahahhaHahahahahahahhaHahahahahahahhaHahahahahahahhaHahahahahahahhaHahahahahahahhaHahahahahahahhaHahahahahahahhaHahahahahahahhaHahahahahahahhaHahahahahahahhaHahahahahahahhaHahahahahahahhaHahahahahahahhaHahahahahahahhaHahahahahahahhaHahahahahahahhaHahahahahahahha

    SPAAAM :d

    OdpowiedzUsuń